Restitutieverzoek concert Golden Earring

1. Zoek je bestelling op de pagina ‘Tickets’ in Eventbrite.

Nadat je hebt ingelogd op je Eventbrite-account (ga hier naartoe als je nog nooit hebt ingelogd), open je het accountmenu. Klik vervolgens op ‘Tickets’ om je bestelling te zoeken.

Staat je bestelling niet in de lijst? Misschien moet je op ‘Meer tonen’ klikken als je veel bestellingen hebt of controleren dat je bent ingelogd op de Eventbrite-account voor het e-mailadres dat je tijdens registratie hebt ingevoerd.

2. Selecteer ‘Contact opnemen met organisator’.

Selecteer ‘Contact opnemen met organisator’. Maak duidelijk in het contactformulier dat je restitutie wilt vragen voor de door jou gekochte tickets.

3. Controleer je verzoek.

Lees de informatie in je contactverzoek/restitutieverzoek nog eens goed door om te kijken of deze klopt. Niks vervelender als het verzoek blijft hangen op het internet en wij je niet kunnen helpen.

4. Heb geduld.

We verwerken alle restitutieverzoeken voor dit concert naar alle waarschijnlijkheid in juli (maar in ieder geval niet later dan augustus). Het kan zijn dat we alsnog eerder de restituties gaan verwerken. De restitutieverzoeken voor het optreden van de Golden Earring moeten handmatig verwerkt worden en dit kost tijd. Het Bostheater draait volledig op vrijwilligers, dus we vragen om je begrip.

Je ontvangt automatisch een e-mail van Eventbrite wanneer de restitutie is verzonden.

5. Wacht tot 7 werkdagen nadat je restitutie is verleend om te zien of je deze hebt ontvangen.

Het kan tot 7 werkdagen duren voordat een restitutie op je rekening staat, afhankelijk van de bank of creditcardmaatschappij. Dit zijn dus 7 werkdagen nadat je een bevestiging hebt ontvangen dat je restitutie is verwerkt.

Heb je de restitutie na 14 dagen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op om te controleren of de restitutie is verwerkt.

LET OP: Heel af en toe duurt het langer voordat de restitutie op je rekening staat of op de kaart die je hebt gebruikt. Heb je na 14 dagen nog niet je restitutie ontvangen? Neem dan contact op.

Goed om te weten: Creditcardmaatschappijen maken gebruik van grote banken om de fondsen te verkrijgen die zij aan hun kaarthouders lenen voor aankopen. Dit betekent dat zowel het beleid van de creditcardmaatschappij, als dat van de bank de restitutie kan vertragen.

Als de organisator bevestigt dat de restitutie is verleend, maar je hebt nog niks ontvangen, neem dan contact met Eventbrite op. Vervolgens kan Eventbrite de status van je restitutie nagaan.

footer-bg